وبلاگ

معرفی برند گابرینی:

برند گابرینی یکی از برند های معروف ترکیه ای در زمینه تولید لوازم آرایش می باشد که فعالیت خود را از سال 1994 آغاز کرده است، کیفیت بالا و قیمت مناسب از شاخه های اصلی برند گابرینی است که باعث محبوبیت این برند در سطح جهانی شده است. برند گابرینی همواره در حال توسعه و صادر کردن محصولات خود بوده است به طوری که امروزه محصولات گابرینی در بیش از 100 کشور جهان به فروش می رسد.

photo 2024 08 13 10 15 53

محصولات برند گابرینی:

محصولات گابرینی شامل طیفی از انواع کرم پودر، کانسیلر، بی بی کرم،پنکیک،رژلب مدادی،رژلب جامد،ریمل،مداد ابرو، مداد چشم و پرایمر می باشد که میتواند یک پکیج برای انجام یک آرایش کامل باشد. محصولات گابرینی علاوه بر داشتن تنوع در نوع محصول در رنگ محصولات نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد.


ریمل حجم دهنده فوق مشکی گابرینی مدل Lash Exceptional


کرم پودر مات شیشه ای گابرینی مدل HD Matte


پرایمر شیشه ای گابرینی مدل Photo Finish

محبوب ترین محصول گابرینی:

تمامی محصولات گابرینی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند اما در این میان کرم پودر مات درما گابرینی به علت کاور بالا و سبک بودن و البته داشتن قیمت بسیار مناسب در مقایسه با دیگر کرمپودر ها از محبوبیتی دوچندان برخوردار است. طبق نظر مشتریان کرم پودر مات گابرینی جزو اقتصادی ترین کرمپودر ها به شمار می رود و در برخی موارد حتی از کرم پودر با قیمت های بالا نیز عملکرد بهتری دارد.

v5

مزایای استفاده از محصولات برند گابرینی:

کیفیت بالای محصولات

برند گابرینی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل در دنیای خانم ها بسیار محبوب می باشد،محصولات گابرینی از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به راحتی بر پوست می نشیند.

قیمت مناسب

محصولات گابرینی بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل این برند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

photo 2024 08 13 10 26 59

خرید محصولات گابرینی:

می توانید محصولات آرایشی برند گابرینی را از سایت معتبر لوزام آرایشی و بهداشتی ناصر بیوتی با بهترین تخفیفات و تاریخ مصرف بالا تهیه نمایید، همچنین شما می توانید سفارش خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیریدبه صورتی مشتریان محترم ساکن تهران که اگر قبل از ساعت 7 بعدظهر ثبت کنند فردا تحویل میگیرند و مشتریان گرامی سایر شهر ها بعد از ثبت، سفارش آنها در کوتاه ترین زمان ممکن به پست تحویل داده می شود.  میتوانید با خیال راحت یک خرید لذت بخش و همراه با رضایت از سایت ناصر بیوتی داشته باشد و در آخر مرسی که به خودت اهمیت میدی.


مشاهده همه محصولات گابرینی

سبد خرید
بارکد های ارسالی را از این قسمت مشاهده کنین! 🍓اینجا کلیک کنید