16 نفر در حال مشاهده محصول هستند

سرم آبرسان صورت آلوئه ورا 99%

عصاره آلوئه ورا: حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا که به‌خاطر خواص مرطوب‌کننده، تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش آن شناخته شده است. این عصاره به‌طور مؤثر به پوست کمک می‌کند تا رطوبت را حفظ کرده و از خشکی جلوگیری کند.
آبرسانی عمیق: با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، به‌طور عمیق به لایه‌های مختلف پوست نفوذ کرده و آن را به خوبی آبرسانی می‌کند. این ویژگی به کاهش خشکی و افزایش نرمی پوست کمک می‌کند.
تسکین‌دهنده و ضد التهاب: به آرامش و تسکین پوست‌های تحریک‌شده، ملتهب یا حساس کمک می‌کند. عصاره آلوئه ورا در این سرم به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می‌کند.
سبک و سریع جذب: با بافت سبک و غیر چرب خود، به سرعت جذب پوست می‌شود و هیچ‌گونه احساس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد. این ویژگی آن را به یک گزینه عالی برای استفاده روزانه تبدیل می‌کند.
تقویت‌کننده پوست: علاوه بر مرطوب‌کنندگی، به تقویت و بهبود بافت پوست کمک می‌کند، که می‌تواند به صاف و شاداب‌تر شدن پوست کمک کند.

قیمت محصول:

99,000تومان

48 عدد در انبار

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

سرم BIOAQUA با عصاره آلوئه ورا

توضیحات محصول:

سرم BIOAQUA با عصاره آلوئه ورا یک محصول پیشرفته برای مراقبت از پوست است که به‌ویژه برای حفظ رطوبت و بهبود وضعیت پوست طراحی شده است. این سرم با فرمولاسیون خاص خود، به پوست شما نرمی و لطافت می‌بخشد و به‌طور مؤثری نیازهای رطوبتی پوست را برطرف می‌کند.

ویژگی‌ها:

  • عصاره آلوئه ورا: حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا که به‌خاطر خواص مرطوب‌کننده، تسکین‌دهنده و آرامش‌بخش آن شناخته شده است. این عصاره به‌طور مؤثر به پوست کمک می‌کند تا رطوبت را حفظ کرده و از خشکی جلوگیری کند.
  • آبرسانی عمیق: با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد، به‌طور عمیق به لایه‌های مختلف پوست نفوذ کرده و آن را به خوبی آبرسانی می‌کند. این ویژگی به کاهش خشکی و افزایش نرمی پوست کمک می‌کند.
  • تسکین‌دهنده و ضد التهاب: به آرامش و تسکین پوست‌های تحریک‌شده، ملتهب یا حساس کمک می‌کند. عصاره آلوئه ورا در این سرم به کاهش قرمزی و التهاب پوست کمک می‌کند.
  • سبک و سریع جذب: با بافت سبک و غیر چرب خود، به سرعت جذب پوست می‌شود و هیچ‌گونه احساس چربی یا سنگینی روی پوست باقی نمی‌گذارد. این ویژگی آن را به یک گزینه عالی برای استفاده روزانه تبدیل می‌کند.
  • تقویت‌کننده پوست: علاوه بر مرطوب‌کنندگی، به تقویت و بهبود بافت پوست کمک می‌کند، که می‌تواند به صاف و شاداب‌تر شدن پوست کمک کند.

نحوه استفاده:

  1. تمیز کردن پوست: ابتدا صورت خود را با یک پاک‌کننده ملایم شستشو دهید و خشک کنید.
  2. استفاده از سرم: چند قطره از سرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن بمالید.
  3. ماساژ: به آرامی با نوک انگشتان خود سرم را ماساژ دهید تا کاملاً جذب پوست شود.
  4. تکمیل روتین: بعد از جذب سرم، می‌توانید از مرطوب‌کننده یا کرم صورت خود استفاده کنید.

حجم: معمولاً در حجم‌های 30 میلی‌لیتر یا 50 میلی‌لیتر عرضه می‌شود.

توجهات:

  • برای استفاده خارجی.
  • از تماس سرم با چشم‌ها و زخم‌های باز خودداری کنید.

 

اطلاعات محصول

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم آبرسان صورت آلوئه ورا 99%”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.